luni, 6 februarie 2017

Castiga 2% zilnic in Bitcoin !

Bine  ai venit pe  pagina mea !
Suntem in plina era digitala ,ca vrem ca nu vrem  moneda digitala isi face loc din ce in ce  mai mult in viata noastra ,si aici ma refer la Bitcoin ,care pentru prima data a aparut in anul 2008 si valora  0,50 $ acum peste 9 ani un Bitcoin  costa 920 $ un Bitcoin .
Eu cred (este doar parrea mea ) ca in urmatori ani bani fizici vor diparea ,ptr  mai multe motive
Cateva cuvinte si detalii despre site-ul Maypaying Crypto Ads , in acest site poti  cumpara pachete  doar  in Bitcoin si retragerile tot in Bitcoin .
Adminul acestui site are un  site care functioneaza de 2  ani ,dar paypal le-au blocat conturile si acum ei pentru a nu mai avea probleme  cu procesatoarele de plata gen paypal ,au  facut acest site cu plata numai in Bitcoin .
In MPCA (maypayingcryiptoads ) se castiga in jur de 2 % pe zi
Investitie minima de 10 $ adica 0.01 Btc .
Ca sa poti cumpara un pachet in MPCA trebuie  sa ai un walet unde sa poti cumpara Btc ,eu  folosesc SPECTROCOIN ,este un procesator de plata prietenos poti cumpara btc ,poti vinde ,poti sa faci multe lucruri in cadrul acestui procesator
Daca vrei  sa iti faci cont te inscrii pe acest link si  eu  te voi ghida pas  cu pas .
.https://spectrocoin.com/en/signup.html?referralId=3852167932
Retragerea minima este de 0.01 Btc si  dureaza pana la 48 de ore
Trebuie  sa   vizionezi 10 publicitati pe zi ( nu iti  face probleme  daca de ex o zi nupoti sa  vizulaizezi publicitatile  nu se intampla nimik .
Eu  personal intentionez sa  fac din acest site  o sursa de venit pasiv ,tinand cont  ca Btc creste .
Strategia mea este asta :In primele 4-5 luni ,nu retrag nimic ,tot  castigul il reinvestec .
In videoclipul de  mai jos ,va arat cum sa cumparti pachete in MPCA .
http://mpcarica.viralteamnetwork.com

                                    Iti multumes Cititorule  !
  Succes iti dooresc ! Si nu uita ! Inscrie-te pe canalul meu de Yotube ! sa fii la curent  cu toate informatiile pe care eu le fac .
https://www.youtube.com/channel/UCvyCj6sqrO_lcL92JYyoeig

2 comentarii:

  1. Am facut un cont pe: https://spectrocoin.com/en/signup.html?referralId=3852167932

    Cum fac sa imi verific contul?
    Ce document sau documente sunt necesare pentru verificare?
    Ma puteti ajuta?

    RăspundețiȘtergere